Förstärkning inom marknadsföring och försäljning Opatus
OPATUS AB
Opatus CPTA - kontinuerligt prestandatest på mobilenheten. Används för både bedömning av uppmärksamhet och uppföljande dosjustering om medicinering anses behövas.

Syftet har varit att öka företagets egen kompetens inom marknadsföring och försäljning för att effektivt kunna fortsätta kommersialiseringsfasen och expansion.

Målet var att utarbeta en kommunikationsplan och marknadsplan för att underlätta försäljning, men även tydliggöra företagets strategimål för investerare och framtida partners. Opatus är ett litet bolag och det har varit viktigt att identifiera kundgrupp och marknad för att bibehålla fokus.

PROJEKTFAKTA

KATEGORI:

Informatik för diagnostik/Bioinformatik, Produkter för egenvård

KOORDINATOR:

OPATUS AB

PROJEKTNUMMER:

2019-04412

BIDRAG:

191 543 kr

STARTDATUM:

oktober 1, 2019

SLUTDATUM:

oktober 31, 2020

PROJEKTSTATUS:

Avslutade
Rulla till toppen